Termék visszaküldése

A visszaküldés kezdeményezéséhez kérjük, hogy a kézbesítéstől számított 14 napon belül küldje vissza megrendelését.

Ha a megrendelése még nem lett postázva akkor bármikor lemondhatja a teljes visszatérítésért.

Felhívjuk figyelmét, hogy a vásárlástól számított 14 nap lejárta után nem áll módunkban visszatérítést vagy cserét biztosítani.

Nem számítunk fel visszaküldési díjat az általunk okozott hibás termékekért.

Visszaküldési engedély

A visszaküldési engedély megszerzéséhez kérjük, forduljon hozzánk e-mailben a info@edena.hu címen. Felhívjuk figyelmét, hogy az engedély nélkül átvett visszaküldéseket visszaküldhetjük a feladónak.

Termék állapota

A sikeres visszaküldéshez a terméknek vadonat újnak kell lennie, és pontosan ugyanolyan állapotban kell lennie, mint amikor átvette.

Személyre szabott termékek

Sajnos a személyre szabott termékek esetén az állandó jellegük miatt nem áll módunkban átvenni és visszatérítést adni.

Visszaküldés

Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaküldés szállítási költségét nem fedezzük, kivéve, ha cserére vonatkozik. Az eredeti kiszállítási költséget nem térítjük vissza, ha a rendelést már kiszállították.

A visszaküldési folyamatban és a szállításban azonban fuvarozóinkon keresztül tudunk segíteni. További részletekért forduljon hozzánk bizalommal.

Fontos megjegyezni, hogy nem vállalunk felelősséget az elveszett vagy ellopott csomagokért, amelyeket garanciális vagy visszaküldési célból visszaküldenek nekünk.

Ilyen esetekben az ügyfél felelős azért, hogy elveszett megtéritést nyújtson be az érintett szállítmányozo társasághoz. Az elveszett követeléssel kapcsolatos bármilyen kommunikációt közvetlenül az ügyfél és a szállító társaság között kell kezelni.

Visszaküldhetek egy másik webhelyről vásárolt Edena terméket? Csak a közvetlenül tőlünk vásárolt termékeket áll módunkban visszatéríteni. Ha az Edena termékét nem a https://www.edena.hu webhelyről vásárolta, kérjük, lépjen kapcsolatba az adott eladóval, és tartsa be a visszaküldési szabályzatukat.